Najčešća korisnička pitanja i odgovori
-
Što je fininfo.hr?
-
Fininfo.hr je internetski portal koji svojim korisnicima pruža poslovne, financijske
i bonitetne informacije potrebne za svakodnevno poslovanje i donošenje kvalitetnih
i činjenično utemeljenih poslovnih odluka.
Korisnici portala Fininfo na jednom mjestu mogu pretražiti, provjeriti i analizirati
financijske informacije svojih partnera i konkurencije, kao i profile osoba uključenih
u upravljačke i vlasničke strukture. Portal Fininfo omogućuje pregled kontaktnih
podataka, transakcijskih računa, trenutnog i povijesnog statusa blokada, poslovanja
i navika plaćanja, usporedbu poslovanja s konkurencijom, djelatnošću i cjelokupnim
gospodarstvom te prikaz rizika poslovanja s određenim subjektom putem bonitetne
ocjene i njenog trenda. Uz navedeno, Fininfo osigurava nadzor poslovanja poslovnih
partnera i konkurencije, sustav upozorenja korisnika te raznovrsne i vrlo korisne
edukativne sadržaje.
Koristeći mogućnosti Fininfo portala možete pretražiti veliku bazu podataka po brojnim
kriterijima, izabrati kvalitetne i pouzdane poslovne partnere, otvoriti nova tržišta,
pokrenuti ciljane marketinške, prodajne i druge kampanje te koristiti mnoge druge
pogodnosti.
Informacije, podaci i ostali sadržaj portala Fininfo može se koristiti samo u nekomercijalne
svrhe i samo za osobnu upotrebu, sukladno uvjetima korištenja, pravnim napomenana
i izjavi o zaštiti privatnosti, objavljenim na stranici fininfo.hr.
Provjerite koje pretplatničke pakete
Vam nudimo.
Postanite fininfo pretplatnik.
-
Zašto bih se pretplatio na portal Fininfo kada i bez toga
mogu pregledati informacije o poduzećima?
-
Pretplatnicima osnovnog, odnosno naprednog paketa, omogućen je uvid u znatno veći
broj podataka i informacija, kao i korištenje daleko većeg broja različitih alata,
koji se nude nepretplatnicima.
-
Kako mogu postati pretplatnik fininfo portala?
-
Pretplatnik Fininfo portala možete postati prijavom putem interneta na stranici
www.fininfo.hr, odabirom opcije
„Pretplatite
se“
i praćenjem koraka kupnje izabranog pretplatničkog paketa ili nas možete
kontaktirati telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
-
Što nudi osnovni, a što napredni paket Fininfo portala?
-
Usporedbu pretplatničkih paketa možete pregledati
ovdje
.
-
Poslovni partner, poznanik ili suradnik ima potrebu koristiti
portal Fininfo portal. Kome se može obratiti?
-
Vaš poslovni partner, poznanik ili suradnik može se izravno obratiti Vašem prodajnom
predstavniku ili nas kontaktirati telefonom, odnosno e-mailom na adresu info@fininfo.hr.
Na upit ćemo odgovoriti najboljom ponudom i uslugom, kao i u najkraćem mogućem roku.
-
Želim pronaći nove i kvalitetne kupce i nova tržišta te pokrenuti
masovnu marketinšku/prodajnu kampanju. Možete li mi pomoći?
-
Možemo Vam pomoći. Ako ne možete pronaći odgovore koji Vas zanimaju kao pretplatnik
Fininfo portala ili niste pretplatnik, Vašim će potrebama zasigurno odgovarati naša
usluga web servisi. Kako bismo na najbolji mogući način utvrdili Vaše potrebe i
pomogli Vašem poslovanju, obratite se izravno prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte
telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
-
Želio bih pratiti vijesti za poduzeća koja me zanimaju. Da
li je to moguće?
-
Pretplatnici Fininfo portala mogu dodati poduzeće koje ih zanima na listu subjekata
za koje žele primati novosti.
-
Mogu li primati obavijesti o važnim promjenama u poslovanju
poslovnih partnera?
-
U današnje vrijeme koje karakteriziraju brze i svakodnevne promjene u poslovanju,
kvalitetne, pravovremene, točne i relevantne informacije od velike su koristi.
Pretplatnici Fininfo portala imaju mogućnost dodati poduzeće koje ih zanima na listu
subjekata za koje žele pratiti novosti.
Fininfo radar će Vam osigurati da budete pravovremeno obaviješteni o važnim promjenama
u poslovanju Vama značajnih poduzeća.
Naš će Vas radar izvještavati o:
- promjenama statusa blokada po transakcijskim računima
- promjenama bonitetne ocjene
-
promjenama vlasničke, nadzorne i upravljačke
strukture, kao i o drugim važnim promjenama
Navedene promjene možete pratiti na početnoj stranici Fininfo portala u izborniku
„Moj radar“.
-
Kako mogu odabrati subjekte za koje ću primati obavijesti?
-
Kao pretplatnik portala Fininfo u mogućnosti ste odabrati opciju „Dodaj subjekt“
putem koje će željeno poduzeće biti dodano na listu subjekata za koje ćete dobivati
obavijesti o važnim promjenama.
-
Ažuriraju li se podaci redovito?
-
Podatke ažuriramo u skladu s ažuriranjem izvora podataka. Određene podatke ažuriramo
svakodnevno (npr. blokade računa), neke na tjednoj, mjesečnoj ili kvartalnoj razini,
a dio informacija nekoliko puta godišnje (npr. financijske izvještaje).
-
Mogu li izvesti kontakt podatke poduzeća?
-
Sukladno Vašem pretplatničkom paketu i ovisno o korištenoj funkcionalnosti portala
Fininfo, moguće je izvesti podatke poduzeća.
Ukoliko ponuđene mogućnosti ne zadovoljavaju Vaše potrebe, kontaktirajte izravno
svog prodajnog predstavnika, odnosno kontaktirajte nas telefonom ili e-mailom na
adresu info@fininfo.hr kako bismo, uzimajući
u obzir Vaše potrebe, pripremili informacije koje tražite.
-
Kako ću znati što predstavlja određeni financijski pokazatelj
i/ili izvještaj?
-
Kako biste iskoristiti sve potencijale portala Fninfo, preporučujemo Vam našu on-line
(internetsku) edukaciju koja će Vas na stručan i zanimljiv način, putem interaktivnih
sadržaja, provesti kroz osnovne i naprednije informacije i lekcije iz financija
te doprinijeti vašem stručnom napretku ili Vas uvesti u svijet financija. Također,
podrobnije informacije o određenim sadržajima vidljive su i putem opisa pojma („tooltip“)
ili upitnika koji se nalazi pored pojedinih pojmova.
-
Zašto se pojavljuje obavijest „Bonitetna ocjena za ovaj subjekt
nije dostupna?“
-
Ova se obavijest pojavljuje kada ne postoje svi parametri potrebni za izračun bonitetne
ocjene subjekta.
-
Zašto nemam pristup bonitetnoj ocjeni?
-
Kao korisnik nepretplatnik ili pretplatnik osnovnog paketa nemate pristup bonitetnoj
ocjeni. Ako želite pristupiti informacijama o bonitetu pojedinog subjekta, isto
možete ostvariti prelaskom na napredni pretplatnički paket.
Kako biste navedenom čim prije pristupili, molimo Vas da izravno kontaktirate svog
prodajnog predstavnika, odnosno da nas kontaktirate telefonski ili putem e-maila
info@fininfo.hr.
-
Kako mogu saznati kakav je trend bonitetne ocjene poduzeća?
-
Uz bonitetnu ocjenu tekstualno je prikazan trend koji može biti rastući, stabilan
ili padajući, što je dodatno grafički popraćeno strelicom smjera i boje koje odgovaraju
trendu.
-
Kako se izračunava bonitetna ocjena?
- Opis bonitetne ocjene dostupan je pretplatnicima portala Fininfo.
-
Što predstavlja indeks plaćanja?
-
Indeks plaćanja jest indikator koji pokazuje dane plaćanja određenog subjekta. On
se osvježava, kada za to postoje potrebni podaci, više puta godišnje. Vrijednost
indeksa plaćanja kreće se u rasponu od 0 do 100, a veća vrijednost ukazuje da poduzeće
podmiruje svoje obveze u kraćim rokovima.
Podrobniji opis indeksa plaćanja dostupan je pretplatnicima Fininfo portala.
-
Zašto za neka poduzeća na portalu Fininfo nema financijskih
podataka?
-
Ukoliko na Fininfo portalu nema financijskih podataka za pojedina poduzeća, za te
subjekte nismo zaprimili financijske informacije, što je moguće u sljedećim slučajevima:
- riječ je o subjektima koji nisu osnovani kao pravne osobe (sportaši, slobodni novinari,
pojedine udruge, samostalni kulturni radnici i dr.)
- radi se o novoosnovanom poduzeću koje svoj prvi izvještaj još nije predalo
- poduzeće nije dostavlio financijske izvještaje
-
Zbog čega na portalu Fininfo nisu prikazani godišnji izvještaji
poduzeća za prethodnu godinu?
-
Financijski izvještaji prethodne godine dostupni su sredinom sljedeće godine te
se tada objavljuju i na portalu Fininfo.
-
Zašto s istim korisničkim podacima ne mogu istovremeno pristupiti
pretplatničkom portalu s više različitih računala?
-
Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba,
ugradili smo sigurnosne mjere. Ako imate potrebu istovremenog korištenja portala
na više računala, obratite se izravno svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirajte
telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr,
kako bismo za Vas pripremili odgovarajuću ponudu.
-
Potrebni su mi dodatni korisnički podaci kako bismo portal
Fininfo istovremeno koristili na više računala?
-
Molimo Vas da se obratite izravno svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate
telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr,
kako bismo za Vas pripremili najbolju ponudu.
-
Zašto me portal Fininfo odjavi nakon što određeno vrijeme
nisam bio aktivan?
-
Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba,
ugradili smo sigurnosne mjere. Za ponovni pristup Fininfo portalu trebate se opet
prijaviti. Podatke za prijavu možete pohraniti u postavkama svog računala, kako
biste izbjegli višestruko upisivanje pristupnih podataka.
-
Kako na svom računalu mogu pohraniti lozinku za portal Fininfo?
-
Prilikom prijave na portal Fininfo odaberite opciju „Zapamti me“.
Ako koristite internetski preglednik Internet Explorer učinite sljedeće: kliknite
na Vaš internetski preglednik, odaberite Alati (Tools)/Mogućnosti (Internet Options)/Sadržaj
(Content)/SamoDopuna (Auto Complete)/Postavke SamoDopune (AutoComplete Settings)
i označite Korisnička imena i lozinke te Obavještavaj me o pohrani lozinki.
U slučaju da koristite internetski preglednik Mozilla Firefox napravite ove korake:
kliknite na Vaš internetski preglednik, odaberite Alati (Tools)/Mogućnosti (Options)/Sigurnost
(Security)/Lozinke (Passwords) i označite Zapamti lozinke.
-
Zaboravio sam lozinku. Što trebam učiniti?
-
U slučaju da zaboravite lozinku molimo Vas da nas kontaktirate telefonski ili e-mailom
na info@fininfo.hr
-
Kako mogu promijeniti svoje korisničke podatke nakon registracije?
-
Nakon prijave na portal Fininfo odaberite opciju „Postavke“ u gornjem desnom
kutu stranice. Unutar ove opcije možete izmijeniti Vaše registracijske podatake
te lozinku.
Izmjene je potrebno unijeti na način da za podatak koji želite promijeniti odaberete
opciju „Uredi“, unesete željenu izmjenu i odaberete opciju „Pohrani“.
Na isti način možete promijeniti i lozinku, prilikom čije je izmjene potrebno unijeti
staru (do tada važeću) lozinku i dva puta novu lozinku.
-
Kako mogu prijaviti izmjenu podataka za sebe ili svoje trgovačko
društvo?
-
Imam poteškoća s prijavom na portal, a upisujem ispravno
korisničko ime i lozinku. Što mi je za činiti?
-
Na Vašem računalu potrebno je omogućiti pohranjivanje kolačića (cookies).
Detaljne upute nalaze se ovdje.
Ukoliko i dalje imate iste poteškoće predlažemo da očistite povijest Vašeg internetskog
preglednika.
Detaljne upute nalaze se ovdje.
Ako i dalje ne uspijevate pristupiti Fininfo portalu, molimo Vas da nas kontaktirate
telefonom ili na e-mail info@fininfo.hr, kako
bismo provjerili ispravnost Vaših pristupnih podataka.
-
Korištenje kojih internetskih preglednika podržava portal
Fininfo?
-
Portal Fininfo moguće je koristiti u vodećim internetskim preglednicima.
Kako bi portal Fininfo radio u svom punom opsegu i bez poteškoća, preporučujemo
korištenje internetskih preglednika Google Chrome, Mozilla Firefox te Internet Explorer8
ili novije verzije.
-
Portal Fininfo mi ne dozvoljava daljnje korištenje iako sam
do sada uspio pregledati veliki broj poduzeća i drugih sadržaja?
-
Kako bismo zaštitili Vas, Vaše korisničke podatke i portal Fininfo od zloupotreba,
ugradili smo sigurnosne mjere. Ukoliko imate potrebu intenzivnijeg korištenja Fininfo
portala, molimo Vas da se izravno obratite svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate
telefonom, odnosno e-mailom na info@fininfo.hr.
-
Možete li mi pomoći prilikom korištenja Fininfo portala?
-
Korisničke upute možete pronaći u podnožju stranice Fininfo portala (footer) ili
ih pregledati ovdje.
Ukoliko u uputama niste pronašli odgovore na pitanja koja Vas zanimaju, molimo Vas
da se izravno obratite svom prodajnom predstavniku ili nas kontaktirate na e-mail
info@fininfo.hr.
-
Na kojem je jeziku dostupan portal Fininfo?
-
Portal Fininfo trenutno je dostupan na hrvatskom jeziku. Planirana je priprema engleske inačice portala Fininfo.
-
Kako mogu otkazati pretplatu na portal Fininfo?
-
Pretplata na portal Fininfo u pravilu traje u vremenskom razdoblju od dvanaest (12)
mjeseci i za nju je predviđena jednokratna novčana naknada.
Pretplatnički odnos nije moguće prekinuti tijekom ugovorenog razdoblja korištenja
portala Fininfo niti je moguć povrat jednokratne novčane naknade.
Po isteku ugovorenog razdoblja potrebno je obnoviti pretplatnički odnos, kako biste
i dalje nesmetano mogli koristiti usluge portala Fininfo.
-
Kome i na koji način mogu uputiti prigovor?
-
Ukoliko imate prigovor, izravno se obratite svom prodajnom predstavniku ili nas
kontaktirajte telefonski, kako bismo zajednički pronašli najbolje rješenje.
Ako želite uputiti pisani prigovor, možete to učiniti putem e-maila
info@fininfo.hr
ili poštom na adresu EL KONCEPT d.o.o., Julija Knifera 2,
Zagreb, Republika Hrvatska. Po primitku Vašeg prigovora,
na isti ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem vremenu.
Ako imate pitanja na koja niste pronašli odgovor, molimo Vas da nas kontaktirate
na e-mail info@fininfo.hr.